Norime perteikti savo idėjas, įtikinti savo pozicijas, kalbėti apie save. , kad mes turime dvi ausis ir vieną burną, nes turėtume klausytis du kartus ir kalbėti perpus mažiau. Tiesą sakant, yra toks dalykas. du tūkstančiai metų mums sako, kad tai labai dažna problema! Kaip manote, ar yra bendras veiksnys, vienijantis bendravimą šeimos, profesiniame ir verslo pasaulyje? Žmonės visada yra žmonės, kad ir kokiomis aplinkybėmis atsidurtume.
Todėl pagrindiniai komunikaciją reguliuojantys mechanizmai visada yra vienodi. Duok pavyzdį? Pragmatinio 2024 m. atnaujintas telefono numerių sąrašas visame pasaulyje bendravimo analogija Komunikacijos aksioma vi yra tai, ką naudojame norėdami padaryti įspūdį žmonėms. Visi esame girdėję apie „istorijų pasakojimą“ daugiau ar mažiau, nesvarbu, ar rinkodaros kontekste, kai darbe sakome kalbą, skirtą įtraukti visuomenę, pvz. , arba privačiai, pavyzdžiui, kai skaitau istorijas savo mažoms mergaitėms. Trumpai tariant, metaforaPasakojimai, metaforos, trumpai tariant, retorinės priemonės, kurias naudojame bendraudami pagal analogiją, nepriklauso nuo mūsų konteksto.

Kas yra efektyvaus bendravimo darbo vietoje raktas? Skirtingai nuo šeimos ar grupių, organizacijos yra sudėtingos draugų sistemos, kurios kuria kultūras ir subkultūras, kuriose žmonės praleidžia didelę savo gyvenimo dalį. Deja, organizacijos tradiciškai buvo kuriamos kaip mechanizmai, kurių žmonės yra tik sraigteliais. Tokiose metaforose yra mažai vietos bendravimui, ir neatsitiktinai visi, kurie susiduria su tokio tipo struktūromis, yra labai nusivylę.Studijų ir tyrimų sritys Mano asmeninė studijų ir tyrimų sritis yra būtent verslo organizacijos, o jei, viena vertus, aš tikiu, kad problemas struktūriškai galima išspręsti tik permąstant organizacines struktūras, kita vertus, suprantu, kad tai dažnai neįmanoma.
|